Your Questions About Work Online From Home And Get Paid For Free

Carol asks…

Spam Email how they got my email?

I got this spam email from this person How Heck they got my email…

BABE… i guess your not getting any of my email huh? ive been tryign to email u so many times but this dam laptop is such a piece of garbage and keeps freezing.. anyways how u been? In case u dont know
who this is its ME MADISON.. we used to chat a bit on facebook and then I think u deleted me :( haha.. anyways guess what… I got 2 things to tell u.. both good news.. 1) im single now.. yup me and my bf broke up
about 3 months ago… and 2) guess where im moving? RIGHT EFFING NEAR U..
lol… ur actually the only person im gonna know there..

well 3 cousins too but i cant chill with them lol..I remember when we chatted u told me u thought i was cute and u wanted to chill so now we finally can HAHA! im kinda scared to move.. im hoping this email addy is still
the one you use and u can chat with me ebfore i get there.. maybe even help me move my shit in…are u still on facebook? i cudnt find ui was soo confused…anyways im gonna need someone to show me the town and
take me out so u better be around bebe…we only chatted a couple times but i remember thinking to myself i wanted to get ot know u better when i was single..a nd i thoguth u were cute too but cudnt tell u cause i wasnt single lol…ok so more info about me.. well im 23.. virgo.. love the outdoors and love to socialize, go out for drinks, restaurants, movies etc.. travel.. i have a lil kitty named BOO and i luv her to death… uhhh oh im a super horny gurl too but every gurl is they just wont admit it. so ilove watching p0rn and all that.. love sex etc blah blah blah…who doesnt..I really hope we get a chance to chat for a bit either online or on the fone before i get
there enxt week.. i hope u remmeber me and still wanna chill and arent married yet lol..
OH YA also.. i need to find a job when i get there.. do u have any hookups or know anybody hiring? id LOVE to work in a bar or osmehting like that…really anythgin cause my current job is fun
and all.. and technically i CUD keep doign it but i want a change.. i currently work from home and well thats cool but i need ot be out
meeting people.. oh wait. i dont think i ever actually told u what i did? hmm shud i……????

ok WELLLL… and dont get all weirded out
on me.. i work on a webcam chat community site and i get paid to chat with people and get naked HHAHA… BOMB right :)? I KNOW.. like i figure iim horny anyways why not get paid to chat with people and play with myself heheh…anyways i hope u dont look down on that and NO THATS NOT WHY IM CONTACTING U RELAX URSELF lol… i actually need help once i move and i remembered u live there so im reaching out….like i said before this computer is a complete piece of CRAP and freezes NON STOP.. ive tried ot send this email to u maybe 3 times already and im hopign this time i can hit SEND before i run into trouble lol..
ANYWAYS.. heres the deal….every month natalie (my boss) gives each of us 3 VIP codes to give out to whoever we want.. so with this code u can lgoin to watch me at work for free and dont have to pay like
everyone else… the only way i can give u one of the codes (so we can chat) is if you absolutey DO NOT give it out to anyone else and u ONLY USE IT FOR URSELF… i only get 3 a month and she gets pissed if more than 3 people use them so DONT SHARE IT MISTER

.. i figured u cud always email me back instead but my email account doesnt even let me login half the time.. so the bets palce ot chat me is my chat room… if theres anyone else logged in when u sign in ill boot them out.. but
remember DONT SHARE THIS PASSWORD PLEASE BABE IM BEGGING U.. I TRUST U… im online most of the day now to try and save money for my move..
also since im in such a huge debt already form my student loan :(

I really thingk we need to chat before i get there and make sure u evern remember me hahha.. anyways ive rambled on and on now and ur probably soooo annnoyed with me so ill stop now.. im gonna go start work.. i
really hope u come chat me. it wud make my day and releive a lot of my stress about the move… REALLY i mean that….anyways once i see u in insdie ill shoot u myc ell number and u can gimme yours.. if u dont
wanna come chat i understand but its really the only palce to find me now days.. if u email me abck ill probably get it once i get there after my internet is setup so about 2-3 weeks fomr now.. but im hopign
to see u in my chat room.. rmemeber its 100% free with this code im gonna give u.. just DONT GIVE IT OUT OR ILL KICK U IN THE BALLS INSTEAD OF LICK U IN THE BALLS WHEN IS EE U hahahahha…k babe im out
for now… chat ya soon.. kisses xoxo
MADISON FREE VIP BYPASS LINK
——>> http://www.mycamspacelive.net/free
kisses madison xoxo

dknol answers:

I got the same email. It's just a very bad waste of time. Suggestion: Place in the spam folder.

See ya!

James asks…

I received an email – is this spam?

BABE… i guess your not getting any of my email huh? ive been
tryign to email u so many times but this dam laptop is such a piece of
garbage and keeps freezing.. anyways how u been? In case u dont know
who this is its ME ADRIANA.. we used to chat a bit on facebook and then
I think u deleted me :( haha.. anyways guess what… I got 2 things to
tell u.. both good news.. 1) im single now.. yup me and my bf broke up
about 3 months ago… and 2) guess where im moving? RIGHT EFFING NEAR
U.. lol… ur actually the only person im gonna know there.. well 3
cousins too but i cant chill with them lol..I remember when we chatted
u told me u thought i was cute and u wanted to chill so now we finally
can HAHA! im kinda scared to move.. im hoping this email addy is still
the one you use and u can chat with me ebfore i get there.. maybe even
help me move my shit in…are u still on facebook? i cudnt find ui was
soo confused…anyways im gonna need someone to show me the town and
take me out so u better be around bebe…we only chatted a couple
times but i remember thinking to myself i wanted to get ot know u
better when i was single..a nd i thoguth u were cute too but cudnt
tell u cause i wasnt single lol…ok so more info about me.. well im
23.. virgo.. love the outdoors and love to socialize, go out for
drinks, restaurants, movies etc.. travel.. i have a lil kitty named
BOO and i luv her to death… uhhh oh im a super horny gurl too but
every gurl is they just wont admit it. so ilove watching p0rn and all
that.. love sex etc blah blah blah…who doesnt..I really hope we get
a chance to chat for a bit either online or on the fone before i get
there enxt week.. i hope u remmeber me and still wanna chill and arent
married yet lol.. OH YA also.. i need to find a job when i get there..
do u have any hookups or know anybody hiring? id LOVE to work in a bar
or osmehting like that…really anythgin cause my current job is fun
and all.. and technically i CUD keep doign it but i want a change.. i
currently work from home and well thats cool but i need ot be out
meeting people.. oh wait. i dont think i ever actually told u what i
did? hmm shud i……???? ok WELLLL… and dont get all weirded out
on me.. i work on a webcam chat community site and i get paid to chat
with people and get naked HHAHA… BOMB right :)? I KNOW.. like i
figure iim horny anyways why not get paid to chat with people and play
with myself heheh…anyways i hope u dont look down on that and NO
THATS NOT WHY IM CONTACTING U RELAX URSELF lol… i actually need help
once i move and i remembered u live there so im reaching out….like i
said before this computer is a complete piece of CRAP and freezes NON
STOP.. ive tried ot send this email to u maybe 3 times already and im
hopign this time i can hit SEND before i run into trouble lol..
ANYWAYS.. heres the deal….every month natalie (my boss) gives each
of us 3 VIP codes to give out to whoever we want.. so with this code u
can lgoin to watch me at work for free and dont have to pay like
everyone else… the only way i can give u one of the codes (so we can
chat) is if you absolutey DO NOT give it out to anyone else and u ONLY
USE IT FOR URSELF… i only get 3 a month and she gets pissed if more
than 3 people use them so DONT SHARE IT MISTER… i figured u cud
always email me back instead but my email account doesnt even let me
login half the time.. so the bets palce ot chat me is my chat room…
if theres anyone else logged in when u sign in ill boot them out.. but
remember DONT SHARE THIS PASSWORD PLEASE BABE IM BEGGING U.. I TRUST
U… im online most of the day now to try and save money for my move..
also since im in such a huge debt already form my student loan :( I
really thingk we need to chat before i get there and make sure u evern
remember me hahha.. anyways ive rambled on and on now and ur probably
soooo annnoyed with me so ill stop now.. im gonna go start work.. i
really hope u come chat me. it wud make my day and releive a lot of my
stress about the move… REALLY i mean that….anyways once i see u in
insdie ill shoot u myc ell number and u can gimme yours.. if u dont
wanna come chat i understand but its really the only palce to find me
now days.. if u email me abck ill probably get it once i get there
after my internet is setup so about 2-3 weeks fomr now.. but im hopign
to see u in my chat room.. rmemeber its 100% free with this code im
gonna give u.. just DONT GIVE IT OUT OR ILL KICK U IN THE BALLS
INSTEAD OF LICK U IN THE BALLS WHEN IS EE U hahahahha…k babe im out
for now… chat ya soon.. kisses xoxo ADRIANA FREE VIP BYPASS LINK
——>> http://bit.ly/AvKxFG

dknol answers:

Short answer: Of course. Clickthrough spam.

More detail… That bit.ly ‘url shortener' address goes to camprofilexo.com, plus some code that carries identifier codes. Then there's a web page that offers some dating site, including further codes. The purpose is that at the final destination site the spammer gets $ for sending you to the site, or maybe they get the $ when you sign up for paid membership.

Michael asks…

How is this in violation of yahoo's guidelines?

I answered a question. The question was a single mum who's kid had just moved out. I said…

“Firstly, don't trust those online things. Most of them are scams, and they aren't reliable. You need to get your resume updated. There are usually ads in the newspaper for resume writers. Take some courses to make yourself more “employable”, such as bookkeeping, etc. My aunt, who has previously been a stay at home mum, has got a reception job by taking a few courses and looking. Think about your career dreams and what you really want to do. Write lists, think about what you want in a job. You could apply to be a front office receptionist at a fancy hotel, or a cleaning job. You could apply to a supermarket or other retail store, or factory. If you want to stay at home and work from home, or own your own business, to make the transition process to work then here are some options: -You could try telemarketing. You could do that from home. Call up telstra, optus, 3, and various companies, or look on their websites to see if they are currently hiring. -You could also start your own business making cakes, growing flowers and selling them, breeding dogs, making greeting cards, making soup, selling hand-sewn clothes, etc. and sell through a website, outside a store, through friends, etc. -You could also try taxi driving. Depending on your country, you may need a special licence or may not be old enough, but you could always try once you are eligible. My cousin used to drive taxis. A good place to pick up customers is in the city, at airports, hotels, restaurants, train stations and places like that. -If you are interested in skincare/makeup and/or cleaning produces and/or vitamins and health supplements then I suggest you try selling through pro-ma. Pro-ma works through independent distributors, and you get a competitive sales percentage. Unlike tupperware, your percentage increases the more you sell, and they have free training courses and books that you can buy. Here is their website: http://www.pro-masystems.com.au/ This is the income plan: http://www.pro-masystems.com.au/ You can also ask for help from an existing distributor. -If you have some money saved up, you could own a franchise such as dunkin' donuts, subway, wendy's, mcdonalds, gloria jeans, krispy kreme, etc. However, you may be required to work long hours and would most likely need to be on your feet a lot of the time. -You could also be a freelance artist, website designer, writer, etc. You get to make your own hours, and you can work from home. -You could also get into blogging. I know someone who gets their income by making blogs on various topics such as gardening, legal, makeup, cooking, computers, etc. You can buy articles, and you get paid to have advertisements. Or you can save money and write your own articles. -You could also try doing odd jobs such as moving, cleaning, etc for your neighbours. Or, you could do dog walking. Make fliers and send them all over the neighbourhood. The great thing about dog walking is that you get excercise and fresh air, you can work at your own hours, and you get to spend time with animals. You could try and be a house sitter, a sports coach, or volunteer if you can't get a job. The great thing about volunteering is that it's easy to get work, and although you don't get paid, its something great that you can put on your resume. I hope that you find something. Keep looking, and consider being a sales rep for a pro-ma. I think it would be a good, flexible option, plus you could win an overseas holiday! Keep looking :)”
I did appeal, and it didn't work.

dknol answers:

This is NOT in violation of the Answers community. I suggest that you appeal the violation. A lot of the times, questions/answers are wrongfully reported, and you can receive your points back if it was. Appeal to the violation and see what happens. Good luck, and sorry this happened to you.

Laura asks…

is this a legit way to make money or a fraud cuz i am afraid to apply?

See all SURVEYSAY.com jobs
Company SURVEYSAY.com
Job Title Survey Taker
Job Type Full-time Part-time
Hours Not Specified

Location Work from Home
Nome, AK 99762 | View map

SURVEYSAY.com Survey Taker Job Overview

GET PAID TO TAKE SURVEYS FROM YOUR COMPUTER!!

Are you looking to make some extra cash?

We are actively looking for people nationwide interested in taking online surveys.

Earn cash & rewards for sharing your opinions & help influence the products of the future!

Companies pay millions of dollars each year to survey takers.
Get your share today!

All you need is access to you a computer and the Internet and you can participate.

There are never any fees involved, participation is absolutely free!

CLICK APPLY NOW TO GET STARTED!

Job industries- Customer Service
– Other
– Sales & Marketing
Work at Home
Your bookmarked posting will be available from your MySnag page.

Job Advice
Seasonal jobs
Manager jobs
Online degrees
Part-time jobs
Student jobs

AdvertisementBrowse Jobs
Nome jobs
Alaska jobs
Jobs in 99762
SURVEYSAY.com jobs

THIS IS A COPY AND PASTE OF THE APPLYING PAGE

dknol answers:

Don't waste your time with it
Sounds pretty scammmmmmy to me LOL

Sharon asks…

Is this legit or not?

I sent my resume to an online ad asking for people to work part-time. I got a reply telling me I need to pay a fee for training equipment. The E-mail tells me about the job and what to do and so on and that's the only fee they'll ever ask for yatta yatta yatta. Here's the E-mail they sent (read if you'd like)

Thank you for your recent interest. Read the following and make sure to follow all the steps and you will get the job.

I will describe the job to you

· working from home or where ever you have INTERNET access

· earn $250-$500 per week

· full training provided

· completely legitimate with the American Business Standards for on line work

· you set your own hours

· we send the work and explain how to do it

There are a few requirements

· must have computer with valid email address

· must be able to follow simple directions

· good typing skills

· basic INTERNET surfing knowledge

It is a home based employment. Perfect for stay at home mom's dads or anyone who has spare time to fill and wants to earn from the comfort of there home and made REAL MONEY. There are no surveys, no cold calling strangers, blogs, click banks or any of that other garbage. Work is available all day every day. Literally!!! You set your own hours.

You will be processing applications on line (which is provided to you in the training Manual) everything is written out step by step in easy to follow directions. This is a REAL home based job that gives you the opportunity to make $100 per day.

The average person makes $300-$500 per week. The amount you earn is up to you and how much time and effort you put forth. THIS IS SIMPLE DATA ENTRY. You are paid daily through your Paypal account

The training material gives step by step directions on how to get started. Once you receive the training guide you can start work instantly. YES THAT SAME MINUTE.

There is a one time start up fee for material of $14.25 non refundable to be sent by Paypal to secureemploymentservice@gmail.com. THERE ARE NO OTHER FEES EVER NO FINE PRINT THIS IS A ONE TIME FEE. The $14.25 fee is the cost of your training guide.

If you do not have a Paypal account go to www.paypal.ca it is free to open an account you will want a PREMIER ACCOUNT. You can log in to www.khompich.com to do your payment securely.

Once payment is sent email me so I can be sure to send the guide as soon as possible so you can start on this great opportunity right away. It helped me and now I am paying it forward…

Thank you and good luck

This is the payment site http://www.khompich.com/

What do you guys think?

dknol answers:

******If ANY “work at home” plan asks you for money for ANY reason, they are frauds.********

If they are a legitimate business, and they require you to pay for something, they will take it out of your wages. Any kind of money that is “up front” is nothing but profit for these scam artisits…and you will never hear from them again.

Even on the off chance you do hear from them again, all they will tell you is that “they have nothing in your area at this time”…..AFTER they have taken your money!

Powered by Yahoo! Answers

This entry was posted in Default. Bookmark the permalink.